zamiennik

Zamiennik Canon PG-512 tusz czarny marki Asarto

Asarto Kod produktu: AS-C512BK
  • Pojemność: 15ml
  • Koszt 1 ml: 6,53 zł
97,99 zł (z VAT + koszty dostawy) 79,67 zł netto
Dostępność: BRAK TOWARU
Dostawa już od 8 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • Canon PG-512 zamiennik

    Refabrykowany kartridż tusz czarny do drukarek Canon Pixma MP230, Canon Pixma MP240, Canon Pixma MP250, Canon Pixma MP252, Canon Pixma MP260, Canon Pixma MP270, Canon Pixma MP272, Canon Pixma MP280, Canon Pixma MP282, Canon Pixma MP480, Canon Pixma MP490, Canon Pixma MP492, Canon Pixma MP495, Canon Pixma MP499, Canon Pixma MX320, Canon Pixma MX330, Canon Pixma MX340, Canon Pixma MX350, Canon Pixma MX360, Canon Pixma MX410, Canon Pixma MX420, Canon Pixma iP2700, Canon Pixma iP2702
    Kompatybilny wkład atramentowy zgodny z Canon 2971B001 produkt marki Asarto.
    Pojemność 15 ml.

    Asarto

    Warunki Gwarancji.

    Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

    Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

    Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

    Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
    W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

    Wymianie nie podlega:
    • produkt zużyty,
    • produkt uszkodzony przez użytkownika,
    • produkt noszący ślady ingerencji.

    Producent nie bierze odpowiedzialności za:
    • uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
    produkty z wyczerpanym środkiem barwiącym powyżej 80% (tusze, tonery).

    Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

    Zapewniamy naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

    Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić
    pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl.

    * o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor.

    Gwarancja  - Szczegółowe Informacje na stronie Producenta

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.