Kategorie

Koszty dostawy

dostawa

Płatności

service

payu

visa

Darmowa dostawa

darmo

Rzetelny Regulamin

regulamin

Bezpieczne połączenie

rapid ssl

Szybkie zakupy

zakupy

eCommerce Polska

Paczkomaty

Paczkomaty InPost

Dostawa - terminy koszty

 

Warunki Realizacji i Terminy Dostawy Zamówień

 

Przy każdym produkcie w sklepie internetowym www.dodrukarki.pl znajduje się informacja o jego dostępności, oznacza ona ile mamy czasu na skompletowanie zamówienia, przy założeniu, że zostanie ono złożone w dniach pracy sklepu (poniedziałek - piątek) do godziny 14:00.

W przypadku zamówień złożonych w sobotę, niedzielę i inne dni ustawowo wolne od pracy, termin ten rozpoczyna się od następnego dnia roboczego.

Gdy dostępność towaru wnosi 7 dni lub jest on na zamówienie, każdorazowo informujemy o przewidywanym terminie gdy zamawiany produkt będzie u nas w magazynie.

Przy wyborze płatności „Przy odbiorze” po skompletowaniu zamówienia zostaje ono wysłane na wskazany adres o czym klient zostaje poinformowany drogą mailową. Przy odbiorach osobistych również wysyłany jest e-mail informujący o możliwości odbioru.

Jeśli wybrana został przedpłata za pomocą przelewu, PayU czy eService, paczka zostanie wysłana po  skompletowaniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności.

 

WAŻNOŚĆ ZAMÓWIENIA

(Dotyczy zamówień opłacanych przedpłatą oraz odbieranych osobiście)
Informujemy że zamowione towary beda zarezerwowane do czasu opłacenia bądź odebrania

- W PRZYPADKU PLATNOSCI PRZELEWEM I PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNYCH- przez 7 dni
- W PRZYPADKU ODBIORU OSOBISTEGO - przez 7 dni

Po tym terminie zostanie wysłane przypomnienie o transakcji. Towar bedzie przetrzymywany przez kolejne 3 dni. Po upływie w sumie 10 od daty przyjęcia zamówienia do realizacji i nie zaksięgowaniu przez nas wpłaty, bądź nie odebraniu zamówionego towaru, zamówienie zostaje uznane za nieważne i skasowane z systemu

 

Kurier UPS

Koszt paczki do 30 kg 15 PLN brutto + 5 PLN przy płatności gotówką przy odbiorze

Przesyłki dostarczane są na następny dzień, góra 2 dni od daty nadania, paczki dostarczane są od godziny 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Przed doręczeniem kurier zwyczajowo kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.

Jeśli kurier UPS nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej zostawi awizo.

UPS monitorowanie przesyłki

 

Pocztex Kurier 48

Koszt paczki do 30 kg 12 PLN brutto + 4 PLN przy płatności gotówką przy odbiorze

Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ciągu 48 godzin od przejecia przez Kuriera.

Informacja o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego, który został  podany przy składaniu zamówienia.

Zamówienie, które nie zostało dostarczone czeka  na poczcie przez 7 dni.

Status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

 

Paczkomaty

Koszt przesyłki 10 PLN brutto + 3 PLN przy płatności kartą przy odbiorze w Paczkomacie.

Paczka, o maksymalnych wymiarach do 41x38x64 cm i wadze do 25 kg, wysłana do Paczkomatu trafia tam w terminie 48-72 godzin

Informacja o możliwości odbioru przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego, który został  podany przy składaniu zamówienia.

Możliwość odbioru paczki w dowolnej chwili - 24h na dobę, 7 dni w tygodniu

Dla wszystkich wymienionych wyżej sposobów dostawy jest ona darmowa gdy wartość zamówienia brutto przekroczy 900 PLN


Odbiór osobisty w siedzibie firmy w Łodzi - bezpłatny

Odbiór po wcześniejszym ustaleniu terminu w dniach poniedziałek - piątek od 8 do 16
Możliwość regulowania płatności za zamówienie gotówką i kartą płatniczą

 

Uwaga

Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera.
Jej odebranie przez odbiorcę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki.

Procedura reklamacyjna UPS:


Termin zgłoszenia reklamacji: 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. W ciągu 5 dni od zgłoszenia firma wysyła kuriera do odbiorcy w celu spisania protokołu szkody.
Droga powiadomienia: reklamacja winna być złożona w formie pisemnej lub elektronicznej (w tym faksowej, na adres e-mail: dipl@ups.com bądź poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie www.ups.com)
Załączniki reklamacyjne: paragon lub faktura, protokół szkody (oryginał lub poświadczona z oryginałem kopia), formularz reklamacyjny.
UPS ma dodatkowo prawo zażądać dołączenia do reklamacji składanej w formie pisemnej również opakowania przesyłki.