1. Chcę zrobić zakupy, czy muszę się rejestrować?
W naszym sklepie istnieje możliwość dokonania zakupów bez rejestracji. Umożliwia to opcja „kupuję bez rejestracji". Jest to szybsza opcja, nie wymagająca podawania loginu i hasła, jednakże wiążąca się z brakiem możliwości zalogowania się do sklepu www.dodrukarki.pl.
Opcja ta pojawia się w momencie finalizacji zamówienia.
KORZYŚCI z rejestracji w sklepie www.dodrukarki.pl :
2. Kiedy zostanie zrealizowane moje zamówienie?
Zależy to od kliku czynników.
Dostępności towaru - Przy każdym produkcie w naszym sklepie internetowym znajduje się informacja o jego dostępności, oznacza ona ile mamy czasu na skompletowanie zamówienia, przy założeniu, że zostanie ono złożone w dniu roboczym do godziny 14:00.
Wybranej formy płatności – przelew tradycyjny, szybka płatność internetowa, pobranie.
Wybranej formy wysyłki – kurier UPS (zazwyczaj paczki dostarczane są w następnym dniu roboczym po wysłaniu paczki z naszego magazynu), Kurier Pocztex48 (paczka dostarczana jest w przeciągu dwóch dni roboczych po wysłaniu), InPost (1-2 dni robocze (przesyłki dostarczane są również w soboty).
System automatycznie poinformuje Państwa po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu.
3. Jak mogę zmienić formę płatności lub dane dostawy?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, prosimy o wysłanie mail’a na adres sklep@dodrukarki.pl z opisaniem zmian, które chcieliby Państwo wprowadzić.
4. Czy mogę zrobić zakupy na miejscu w sklepie?
Tak, jest taka możliwość, jednak może się zdarzyć sytuacja, że nie będziemy mieli potrzebnego Państwu produktu w magazynie. Najbezpieczniej jest złożyć zamówienie przez nasz sklep internetowy i wybrać opcję „Odbiór osobisty”. Na miejscu można zapłacić gotówką, jak i kartą.
5. Jaki jest numer konta?
Konto Bankowe
PKO Bank Polski SA
21 1020 3408 0000 4702 0381 7871
6. Czy mogę otrzymać nowy link do płatności PayU?
Nie mogą Państwo otrzymać nowego linku płatności PayU. Klient zarejestrowany może kliknąć
w swoim panelu w dane zamówienie i kliknąć "zapłać".
7. Jak zgłosić reklamację?
Proszę wypełnić formularz reklamacji znajdujący się na tej stronie. W formularzu proszę wypełnić wszystkie pola (w tym nr dowodu zakupu lub numer zamówienia) oraz opisać co dzieje się z zakupionym towarem.
8. W panelu widzę tylko proformę, jak pobrać fakturę?
Faktury VAT wysyłane są automatycznie w wiadomościach e-mail w dniu wystawienia na adres mailowy podany w zamówieniu.
9. Jesteśmy jednostką budżetową, chcemy zamówić z fakturą VAT na termin, jak to zrobić?
Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:
10. Czy mogę otrzymać fakturę ProForma?
Fakturę proforma można pobrać samodzielnie, po złożeniu zamówienia pojawi się strona, gdzie klikając na "Proforma PDF" można wygenerować i pobrać fakturę proforma do zamówienia:
11. Jakie są koszty i formy dostawy?
Zapraszamy do zapoznania się z informacją na stronie:
12. Jakie są formy płatności?
Informacje na temat płatności znajdują się na stronie:
13. Jaki produkt wybrać – oryginalny czy zamiennik?
Jeśli drukujesz dokumenty do „codziennego” użytku z powodzeniem możesz wybrać zamienniki-jest to najbardziej ekonomiczne rozwiązanie.
Przy wydrukach rozbudowanych grafik lub fotografii w najlepszej jakości należałoby wybrać oryginały.
14. Jaka jest różnica pomiędzy tonerem i bębnem?
W niektórych modelach drukarek laserowych producenci rozdzielili zespół drukujący (nazywany tonerem) na dwie części:
-zasobnik z proszkiem do drukowania (dalej nazywany tonerem)
-element tworzący nadruk (nazywany bębnem).
Ponieważ żywotność obydwu elementów eksploatacyjnych znacznie się różni należy zwrócić uwagę na komunikat drukarki i zamawiać element tam wskazany.
15. Czy odbieracie puste tusze i tonery do utylizacji?
W związku ze zmianą przepisów, od nowego roku przyjmujemy puste tonery i tusze do utylizacji, ale bez wydania karty przekazania odpadu. Jeżeli potrzebują Państwo potwierdzenie przekazania odpadów należy zarejestrować się na stronie
https://bdo.mos.gov.pl/
Po zarejestrowaniu zostanie utworzone konto i nadany indywidualny numer BDO. Z tym numerem należy wejść na swoje konto i wskazać firmę recyklingową, której zostaną przekazane odpady.
Firma recyklingowa przyjmując odpady sprawdzi czy mają Państwo nadany numer BDO, jeżeli tak przyjmie towar i potwierdzi jeżeli nie to też przyjmie ale bez udokumentowania powyższego faktu. Więcej na ten temat można znaleźć na naszym blogu.