Warunki gwarancji producentów

Actis

Warunki Gwarancji.
1. Materiały eksploatacyjne Actis objęte są 3-letnim okresem gwarancji od daty zakupu lub do wyczerpania się środka barwiącego..
2. W celu zareklamowania produktu należy zgłosić się do miejsca gdzie towar został zakupiony wraz z dowodem zakupu oraz wydrukiem próbnym (jeżeli istnieje możliwość techniczna).
3. Reklamowane produkty nie mogą być wyeksploatowane powyżej 80%.
4. W przypadku odmowy naprawy gwarancyjnej przez producenta urządzenia, związanej z użytkowaniem materiałów eksploatacyjnych ActiveJet, producent zobowiązuje się do naprawy lub wymiany sprzętu na swój koszt.
5. Producent nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych.
6. W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Gwarancja Szczegółowe Informacje na stronie Producenta

 

ActiveJet

Warunki Gwarancji.
1. Materiały eksploatacyjne ActiveJet objęte są 5-letnim okresem gwarancji od daty zakupu lub do wyczerpania się środka barwiącego.
2. W celu zareklamowania produktu należy zgłosić się do miejsca gdzie towar został zakupiony wraz z dowodem zakupu oraz wydrukiem próbnym (jeżeli istnieje możliwość techniczna).
3. Reklamowane produkty nie mogą być wyeksploatowane powyżej 80%.
4. W przypadku odmowy naprawy gwarancyjnej przez producenta urządzenia, związanej z użytkowaniem materiałów eksploatacyjnych ActiveJet, producent zobowiązuje się do naprawy lub wymiany sprzętu na swój koszt.
5. Producent nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych.
6. W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Gwarancja Szczegółowe Informacje na stronie Producenta

 

Asarto

Warunki Gwarancji.

Tusze i tonery Asarto objęte są dożywotnią gwarancją lub do wyczerpania środka barwiącego (max. 80%), natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl.
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor.

Gwarancja Szczegółowe Informacje na stronie Producenta

 

Assima

Produkty marki Assima objęte są 12 miesięczną gwarancją od daty zakupu.
Reklamowane produkty nie mogą być wyeksploatowane powyżej 60%
Gwarancja nie obejmuje produktów uszkodzonych mechanicznie poprzez:
– naruszenie plomb gwarancyjnych
– ingerencję osób nieuprawnionych
– podejmowane próby napraw

W przypadku kłopotów z produktem prosimy o kontakt http://www.dodrukarki.pl/webpage/contact-.html
Wymagany opis problemu i wydruk konfiguracyjny z drukarki.

 

Brother

Gwarancja producenta 6 miesięcy.
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Canon

Rękojmia dystrybutora 6 miesięcy.
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia do miejsca gdzie towar został zakupiony wraz z dowodem zakupu.
- Opakowanie fabryczne wkładu zawierające numer serii.

 

Cartridge Web

Produkty marki Cartridge Web objęte są przez Dystrybutora firmę THI Sp. z o.o. S.K. - Dożywotnią gwarancją.
Reklamowane produkty nie mogą być wyeksploatowane powyżej 60%
Gwarancja nie obejmuje produktów uszkodzonych mechanicznie poprzez:
– naruszenie plomb gwarancyjnych
– ingerencję osób nieuprawnionych
– podejmowane próby napraw

W przypadku kłopotów z tonerem prosimy o kontakt
Wymagany opis problemu i wydruk konfiguracyjny z drukarki.

Dell

Gwarancja producenta 12 miesięcy.
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Epson

Gwarancja producenta 12 miesięcy.
Wadliwy towar musi być dostarczony z :
- kopią dowodu zakupu
- opisem uszkodzenia
- wydrukiem kontrolnym

GoodRam

Karty pamięci GoodRam oraz Pedrive tej firmy wykonane są z oryginalnych markowych komponentów i objęta są wieczystą gwarancją na zainstalowane moduły pamięci.
Gwarancja Szczegółowe Informacje na stronie Producenta

Hewlett Packard

Materiały eksploatacyjne do HP LaserJet
Gwarancja producenta nieograniczona datą ważności.
Materiały eksploatacyjne do HP InkJet
Gwarancja producenta zgodnie z informacją na opakowaniu.
- Szczegółowe informacje
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem problemu.
- Należy dołączyć stronę konfiguracji i wydruk pokazujący defekt.

JetWorld

Produkty marki JetWorld objęte są przez Dystrybutora firmę THI Sp. z o.o. S.K. - Dożywotnią gwarancją.
Gwarancja nie obejmuje :
1. Produktów wyeksploatowanych:
– tonery zużyte w 60% i więcej
– wkłady atramentowe zużyte w 50% i więcej
2. Produktów uszkodzonych mechanicznie poprzez:
– naruszenie plomb gwarancyjnych
– ingerencję osób nieuprawnionych
– podejmowane próby napraw

W przypadku kłopotów z produktem prosimy o kontakt
Wymagany opis problemu i wydruk konfiguracyjny z drukarki.

Katun materiały eksploatacyjne

Gwarancja dystrybutora 24 miesiące.
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Kingston - pamięci flash

Gwarancja producenta 60 miesięcy.

Konica Minolta

Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Kyocera Mita

Rękojmia producenta 12 miesięcy.
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Lexmark

Jeden rok dla kasety toneru marki Lexmark. Okres dożywotni oznacza okres od daty zakupu przez Pierwotnego Kupującego do momentu, gdy oryginalny zapas toneru umieszczony w kasecie przez Lexmark wyczerpie się do takiego stanu, że kaseta z tonerem nie będzie już działać.

Jeden rok dla zapasu tuszu marki Lexmark, począwszy od daty zakupu przez Pierwotnego Kupującego.

Jeden rok od daty zakupu przez Pierwotnego Kupującego dla oryginalnego zestawu konserwacyjnego oraz grzałki utrwalającej (fuser) marki Lexmark załączonych do laserowego Urządzenia Drukującego; lub do chwili wyświetlenia się na panelu kontrolnym Urządzenia Drukującego komunikatu „ostrzeżenie o wyczerpaniu” lub „planowana konserwacja”; lub, w przypadku gdy interfejs Użytkownika Końcowego nie może wyświetlić takiego komunikatu, do czasu normalnego zużycia, w zależności od tego które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.

Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Szczegółowe informacje

Oki

Gwarancja producenta 3 miesiące.
- Produkt nie może być starszy niż 2 lata od daty produkcji
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny

Orink

Gwarancja dystrybutora Orink Infotech Poland - 2 lata od daty zakupu lub do wyczerpania się środka barwiącego.
Wymagany opis problemu i wydruk konfiguracyjny z drukarki.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
produkty z wyczerpanym środkiem barwiącym powyżej 80% (tusze, tonery).

Panasonic

Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych - Gwarancja producenta 12 miesięcy.
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Taśmy do drukarek igłowych i folie do faksów - Rękojmia 3 miesiące

Panasonic

Gwarancja producenta 12 miesięcy.
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Precision

Gwarancja producenta 2 lata od daty zakupu lub do wyczerpania się środka barwiącego.
- Celem zareklamowania produktu należy zgłosić się do miejsca gdzie towar został zakupiony wraz z dowodem zakupu.
- Producent dokona zwrotu kosztów naprawy drukarki, jeśli uszkodzenie zostanie spowodowane przez toner Laser PRECISION (należy przedstawić ekspertyzę autoryzowanego serwisu).

Ricoh

Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.
- Maksymalne zużycie materiału 50%.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Samsung

Gwarancja Producenta 6 miesięcy
Informacje niezbędne do przyjęcia reklamacji przez serwis Samsung:
- data zakupu uszkodzonego materiału eksploatacyjnego
- model materiału eksploatacyjnego
- numer seryjny materiału eksploatacyjnego
- data zakupu urządzenia
- model urządzenia
- numer seryjny urządzenia

Sharp

Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Toshiba

Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.
- Wadliwy towar musi być dostarczony z opisem uszkodzenia.
- Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Verbatim – nośniki danych

Gwarancja producenta 12 miesięcy.

Wox

Produkty marki WOX objęte są przez Dystrybutora firmę THI Sp. z o.o. S.K. - Dożywotnią gwarancją.
Reklamowane produkty nie mogą być wyeksploatowane powyżej 50%
Gwarancja nie obejmuje produktów uszkodzonych mechanicznie poprzez:
– naruszenie plomb gwarancyjnych
– ingerencję osób nieuprawnionych
– podejmowane próby napraw

W przypadku kłopotów z produktem prosimy o kontakt
Wymagany opis problemu i wydruk konfiguracyjny z drukarki.

Xerox

Gwarancja Producenta 6 miesięcy
Informacje niezbędne do przyjęcia reklamacji przez serwis Xerox:
- data zakupu uszkodzonego materiału eksploatacyjnego
- model materiału eksploatacyjnego
- model urządzenia
- numer seryjny urządzenia

 

-----

Aby zgłosić reklamację wypełnij formularz znajdujący się pod tym linkiem:

Formularz reklamacji