zamiennik

Zamiennik HP 147A W1470A toner marki ActiveJet + chip

ActiveJet Kod produktu: ATH-147N
  • Wydajność: 10500
  • Koszt 1 strony: 4,49 gr
  • Obserwuj produkt:
471,50 zł (z VAT + koszty dostawy) 383,33 zł netto
Dostępność: 1 dzień roboczy
Dostawa już od 9 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • HP 147A W1470A zamiennik

    Całkowicie nowy wkład laserowy z chipem przeznaczony do drukarek HP LaserJet Enterprise M610dn (7PS82A), HP LaserJet Enterprise M611dn (7PS84A), HP LaserJet Enterprise M611x, HP LaserJet Enterprise M612dn (7PS86A), HP LaserJet Enterprise M612x, HP LaserJet Enterprise MFP M634z (7PS96A), HP LaserJet Enterprise MFP M635fth (7PS98A), HP LaserJet Enterprise MFP M635h (7PS97A), HP LaserJet Enterprise MFP M635z (7PS99A), HP LaserJet Enterprise MFP M636fh (7PT00A), HP LaserJet Enterprise MFP M636z (7PT01A).
    W pełni kompatybilna z W1470A HP147A nowa w 100% kaseta z tonerem wyposażona z czip zliczający produkt marki ActiveJet wersja Supreme.
    Wydajność maksymalna 10.500 stron przy 5% pokryciu. *

    * Podana wydajność odnosi się do druku ciągłego. Rzeczywista wydajność może się znacznie różnić zależnie od drukowanych obrazów i innych czynników.

    ActiveJet

    Szczegółowe Informacje o warunkach gwarancji i serwisu produktów marki ActiveJet znaleźć można na stronie Producenta - TUTAJ

    Warunki Gwarancji na Tusze i Tonery.
    1. Materiały eksploatacyjne ActiveJet objęte są 5-letnim okresem gwarancji od daty zakupu lub do wyczerpania się środka barwiącego.
    2. W celu zareklamowania produktu należy zgłosić się do miejsca gdzie towar został zakupiony wraz z dowodem zakupu oraz wydrukiem próbnym (jeżeli istnieje możliwość techniczna).
    3. Reklamowane produkty nie mogą być wyeksploatowane powyżej 80%.
    4. W przypadku odmowy naprawy gwarancyjnej przez producenta urządzenia, związanej z użytkowaniem materiałów eksploatacyjnych ActiveJet, producent zobowiązuje się do naprawy lub wymiany sprzętu na swój koszt.
    5. Producent nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych.
    6. W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

    Warunki Gwarancji na Akcesoria.
    1. Akcesoria elektroniczne Activejet objęte są 2-letnim okresem gwarancji od daty zakupu
    2. W celu zareklamowania produktu należy zgłosić się do miejsca gdzie towar został zakupiony wraz z dowodem zakupu
    3. Producent nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
    4. W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.

    Inne zamienniki