oryginalny

Ricoh D202-6410 pojemnik na zużyty toner

Ricoh Kod produktu: D2026410
  • Obserwuj produkt:
83,69 zł (z VAT + koszty dostawy) 68,04 zł netto
Dostępność: BRAK TOWARU
Dostawa już od 8 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • Ricoh D202-6410

    Oryginalny pojemnik na zużyty toner do drukarek Ricoh MP 2554SP, Ricoh MP 2555SP, Ricoh MP 3054SP, Ricoh MP 3055SP, Ricoh MP 3554SP, Ricoh MP 3555SP, Ricoh MP 4054SP, Ricoh MP 4055SP, Ricoh MP 5054SP, Ricoh MP 5055SP, Ricoh MP 6054SP, Ricoh MP 6055SP.
    Oryginalny Waste Toner Container Ricoh D2026410

    Ricoh

    Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.
    - Maksymalne zużycie materiału 50%.
    - Konieczny wydruk konfiguracyjny z maszyny.

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.

    Inne oryginalne w tej kategorii