zamiennik

Zamiennik Epson 664C T6642 tusz cyan marki TiOM

TiOM Kod produktu: Ti-E6642CN
  • Pojemność: 70ml
  • Koszt 1 ml: 0,12 zł
  • Obserwuj produkt:
8,72 zł (z VAT + koszty dostawy) 7,09 zł netto
Dostępność: 1 dzień roboczy
Dostawa już od 8 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • Epson 664C C13T66424A zamiennik

    Atrament w butelce zgodny z Epson T6642 tusz błękitny (cyan) do drukarek Epson L100, Epson L110, Epson L120, Epson L121, Epson L130, Epson L200, Epson L210, Epson L220, Epson L300, Epson L310, Epson L355, Epson L365, Epson L382, Epson L386, Epson L455, Epson L486, Epson L550, Epson L565, Epson L605, Epson L655, Epson L1300, Epson L1455, Epson EcoTank ITS L3050, Epson EcoTank ITS L3060, Epson EcoTank ITS L3070, Epson EcoTank ET-2500, Epson EcoTank ET-2550, Epson EcoTank ET-2600, Epson EcoTank ET-2650, Epson EcoTank ET-3600, Epson EcoTank ET-4500, Epson EcoTank ET-4550, Epson EcoTank ET-14000, Epson EcoTank ET-16500.
    Kompatybilny atrament Epson 664 C produkt marki TiOM.
    Pojemność 70 ml.

    Produkty marki Tiom objęte są 12-miesięczną gwarancją.


    Stosowanie produktów Tiom nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
    Gwarancja obejmuje prawidłowe działanie produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania, zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
    Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość  wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży. W tym celu skontaktuj się ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Tiom. Po weryfikacji przez sprzedawcę, jeżeli produkt okaże się wadliwy, zostanie niezwłocznie  wymieniony na nowy i wolny od wad.
    Wymianie nie podlega:

    • produkt zużyty

    • produkt uszkodzony przez użytkownika

    • produkt noszący ślady ingerencji.

    Producent nie bierze odpowiedzialności za:

    • uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
    • produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner)

    Proces reklamacji odbywa się między Klientem końcowym a dystrybutorem.


    Szczegółowe Informacje na stronie Producenta - Gwarancja

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.

    Inne zamienniki
    Oryginalne w tej kategorii