zamiennik

Zamiennik Canon CLI-571M XL tusz magenta marki TiOM

TiOM Kod produktu: Ti-C571MX
  • Pojemność: 11.8ml
  • Koszt 1 ml: 0,69 zł
7,60 zł (z VAT + koszty dostawy) 6,18 zł netto
Dostępność: 1 dzień roboczy
Dostawa już od 8 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • Canon CLI-571MXL zamiennik

    Kompatybilny wkład atramentowy wersja XL tusz purpurowy (magenta) barwnikowy do drukarek Canon PIXMA MG5750, Canon PIXMA MG5751, Canon PIXMA MG5752, Canon PIXMA MG5753, Canon PIXMA MG6850, Canon PIXMA MG6851, Canon PIXMA MG6852, Canon PIXMA MG6853, Canon PIXMA MG7750, Canon PIXMA MG7751, Canon PIXMA MG7752, Canon PIXMA MG7753, Canon PIXMA TS5050, Canon PIXMA TS5051, Canon PIXMA TS5053, Canon PIXMA TS5055, Canon PIXMA TS6050, Canon PIXMA TS6051, Canon PIXMA TS6052, Canon PIXMA TS8050, Canon PIXMA TS8051, Canon PIXMA TS8052, Canon PIXMA TS8053, Canon PIXMA TS9050, Canon PIXMA TS9055.
    Całkowicie nowy kartridż zgodny z Canon CLI-571M XL 0333C001 produkt marki TiOM.
    Pojemność 11,8 ml.

    Produkty marki Tiom objęte są 12-miesięczną gwarancją.


    Stosowanie produktów Tiom nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
    Gwarancja obejmuje prawidłowe działanie produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania, zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
    Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość  wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży. W tym celu skontaktuj się ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Tiom. Po weryfikacji przez sprzedawcę, jeżeli produkt okaże się wadliwy, zostanie niezwłocznie  wymieniony na nowy i wolny od wad.
    Wymianie nie podlega:

    • produkt zużyty

    • produkt uszkodzony przez użytkownika

    • produkt noszący ślady ingerencji.

    Producent nie bierze odpowiedzialności za:

    • uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
    • produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner)

    Proces reklamacji odbywa się między Klientem końcowym a dystrybutorem.


    Szczegółowe Informacje na stronie Producenta - Gwarancja

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.

    Inne zamienniki
    Oryginalne w tej kategorii